Vztahuje se na vypálení obrazovky záruka společnosti Samsung?

Chystáte se ke koupi nového televizoru s rozlišením Ultra HD 4K a 100Hz panelem? Chcete mít ale současně jistotu, že za vaše peníze získáte perfektní obraz na dlouhou dobu? Pak by právě vás mohla potěšit akce společnosti Samsung, se kterou získáte 10letou záruku na vypálení pixelů. Akce platí na území ČR a SR od 1.

Jak dlouho je zaruka na Samsung?

Společnost Samsung poskytuje na Výrobky splňující uvedenou podmínku smluvní záruku výrobce v délce 24 měsíců. Zákazník může ověřit, zda jím zakoupený Výrobek splňuje podmínky smluvní záruky poskytované společností Samsung na infolince +420 800 726 786.

Vztahuje se na vypálení obrazovky záruka společnosti Samsung?

Na co se vztahuje záruka mobilu?

Právní záruka se vztahuje na jakékoli závady, které už pravděpodobně existovaly v době prodeje a které se projevily do dvou let. Rozhodujících je však první rok od prodeje: O jakékoli závadě, která se objeví do jednoho roku, se předpokládá, že existovala už v době prodeje.

Jak reklamovat TV Samsung?

Značka Samsung poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji. Jak postupovat? Zavolejte na Samsung infolinku 800 726 786. Připravíte si modelový kód a sériové číslo produktu.

Jak dlouho je záruka na telefon?

Pro spotřebitele je záruční doba 24 měsíců, s výjimkami stanovenými příslušnými právními předpisy. Záruční doba pro kupujícího, který není spotřebitelem je 12 měsíců. Reklamaci je nezbytné uplatnit bez zbytečného odkladu, jakmile se vada objevila – byla zjištěna.

Kde reklamovat Samsung telefon?

800 726 786

Zavolejte na infolinku Samsung, kde budete spojeni s naším agentem. Ať už jde o radu či reklamaci, rádi vám pomůžeme.

Jak zaregistrovat Samsung?

1 Stáhněte prstem horní lištu dolů a klepněte na nastavení (ozubené kolečko), v nastavení poté vyberte možnost Cloud a účty. 2 Zde vyberte možnost účty a poté přidat účet. 3 Nyní vyberte, že chcete přidat účet Samsung. Pokud vlastníte Samsung účet, zvolte přihlásit se.

Jak dlouho platí záruka na boty?

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží (tedy i obuvi) v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se dle občanského zákoníku nevztahuje na běžné opotřebení věci dle § 2167 písm. b) a na mechanické poškození výrobku spotřebitelem dle § 2170.

Na co se vztahuje dvouletá záruka?

Dvouletá záruční doba tak běží zásadně vždy od převzetí prvotního produktu při jeho koupi a při reklamaci se výměnou ani opravou věci neprodlužuje na další dva roky, prodlužuje se pouze úměrně o dobu, po kterou nemůže kupující vadnou věc užívat.

Jak postupovat při reklamaci televize?

Dále v případě reklamace můžete postupovat následovně:

  1. Reklamovat můžete přímo v autorizovaném servisním středisku. Přehledný seznam naleznete zde. …
  2. Zboží můžete reklamovat též v kterékoliv prodejně Electro World. …
  3. Dále můžete reklamované zboží poslat poštou na kteroukoliv prodejnu Electro World.

Kdy vyzvednout reklamaci?

Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do 30 dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na účet kupujícího.

Kdy má zákazník nárok na vrácení peněz?

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, musí mu prodejce vrátit veškeré peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání zboží (typicky poštovné), které od něho na základě smlouvy obdržel. Nejzazší lhůta je 14 dnů po odstoupení. Zákon dokonce určuje způsob vracení.

Kdy má zákazník právo na vrácení peněz?

Zákon říká, že o reklamaci musí prodejce rozhodnout ihned, nejpozději pak do 3 dnů od jejího převzetí. Odstranit vadu pak musí bez zbytečného odkladu, ale nejdéle do třiceti dní. Pokud to v této lhůtě nestihne, jde o podstatné porušení smlouvy a zákazník může od smlouvy odstoupit a požadovat peníze zpět.

Kde opravit televizi Samsung?

TV, Audio a Video

KRAJ SERVIS ADRESA
Praha Interservis Praha Poděbradská 811/51a, 190 00 Praha
Středočeský kraj FAST ČR Technická 1701/6, areál INTERIER Říčany, 251 01 Říčany u Prahy
Jihočeský kraj VSP Data, a.s. Průmyslová 1181, 391 02 Sezimovo Ústí II
Liberecký kraj Interservis Liberec 28. Října 41, 460 07 Liberec 7

Jak obnovit Samsung account?

Jak najdete své ID nebo heslo, pokud jste je zapomněli?

  1. Krok 1. Přejděte k účtu Samsung account a klepněte na možnost „Najít ID“.
  2. Krok 2. Zadejte své Telefonní číslo nebo e-mailovou adresu pro obnovení a klepněte na tlačítko „Pokračovat“.
  3. Krok 3. Zadejte požadované údaje a klepněte na tlačítko „Pokračovat“.

Jak funguje Samsung account?

Samsung Account je vstupní branou k celému ekosystému aplikací a služeb společnosti Samsung. Je to účet, který nejen že propojuje veškeré používané aplikace ve vašem zařízení, ale zároveň přináší i mnoho dalších výhod jako rychlé zálohování dat, zákaznickou podporu či snadné přihlašování do Samsung eshopu.

Kdy mám nárok na výměnu zboží?

Prodejce odpovídá za vady, které byly na věci při převzetí a má se za to, že vada, která se vyskytne do 6 měsíců, byla na věci už v době převzetí. Nárok na výměnu věci (nebo její součásti), pokud to není povaze vady nepřiměřené nebo neúměrné (např. vadu lze snadno odstranit ihned), jinak oprava (odstranění vady).

Na co mám nárok při reklamaci?

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, máte právo, aby byla vada odstraněna, není –li to možné, můžete požadovat výměnu věci či její součásti. Není-li ani takový postup možný, pak máte právo žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Na co mám právo při reklamaci?

V případě vadného výrobku může spotřebitel uplatnit reklamaci a v souvislosti s tím mu přísluší následující práva z vadného plnění: právo na výměnu věci, odstranění vady opravou věci, přiměřenou slevu z kupní ceny a právo odstoupit od smlouvy.

Kdy je nárok na vraceni peněz?

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, musí mu prodejce vrátit veškeré peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání zboží (typicky poštovné), které od něho na základě smlouvy obdržel. Nejzazší lhůta je 14 dnů po odstoupení. Zákon dokonce určuje způsob vracení.

Jak postupovat při třetí reklamaci?

Pokud se stejná vada objevuje opakovaně i po opravě nebo reklamujete více různých vad na jednom výrobku, máte automaticky nárok buď na výměnu, nebo odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Preferovaný způsob reklamace je vždy nutné uvést do reklamačního listu.

Jak opravit obraz na televizi?

Tipy na obnovení obrazu TV:

  1. Zkontrolujte zapojení všech kabelů
  2. Restartujte televizi – odpojte ji na 1 minutu ze zásuvky.
  3. Deaktivujte režim úspory energie.
  4. Deaktivujte režim spánku/vypnutí obrazu.
  5. Aktualizujte software TV.
  6. Uveďte televizi do továrního nastavení
  7. Nic nepomohlo? Servis nebo nová televize.

Jak se dostat do Samsungu bez hesla?

Odblokování telefonu Samsung Pokud zapomenete heslo, je třeba použít funkci Samsung Find My Mobile. Tento nástroj pro vzdálenou správu od společnosti Samsung vám pomůže odemknout telefon a resetovat heslo. Chcete-li tuto funkci používat, musíte si dříve nastavit účet Samsung a zaregistrovat své zařízení.

Jak odblokovat Samsung Galaxy?

Pokud telefon nemůžete odemknout, budete ho muset vymazat. Poté ho budete moci nastavit znovu s novým zámkem obrazovky. Jestliže se nemůžete přihlásit ke svému účtu Google, přečte si, jak účet obnovit.

Jak se zbavit Samsung account?

Odeberte svůj účet Samsung

  1. Krok 1. Přejděte do Nastavení a klepněte na Účty a zálohování.
  2. Krok 2. Klepněte na Správa účtů a vyberte svůj účet Samsung.
  3. Krok 3. Klepněte na Odebrat účet a ve vyskakovacím okně klepněte na Odebrat účet.
  4. Krok 4. Klepněte na Odhlásit a znovu zadejte heslo k účtu Samsung.

Jaká je záruka na vyměněné zboží?

V případě výměny věci nebo její součástky nová záruka neběží. Běh nové záruky totiž není pro tuto situaci ve stávajícím občanském zákoníku, oproti minulosti, vůbec zmíněn. Tento závěr potvrzuje ve své rozhodovací praxi i Nejvyšší soud.