Jaké jsou 3 dobré silné stránky pro práci?

Silné stránky: nevymýšlejte si vlastnosti, které nemáte. Personalista během doplňujících dotazů případnou lež odhalí. Uveďte 3 – 5 silných stránek, které přímo souvisejí s pozicí, o kterou se ucházíte (důslednost, trpělivost, komunikativnost…).

Jaké mohou být silné stránky?

Silné stránky:

  • schopnost komunikace s lidmi.
  • velká schopnost učit se nové věci.
  • dobrý první dojem.
  • obchodní schopnosti.
  • manažerské zkušenosti a dovednosti.
  • vizionářský styl práce.
  • kreativita a umění motivace.
  • velký rozhled a multikomunikace.
Jaké jsou 3 dobré silné stránky pro práci?

Jaké mohou být slabé stránky člověka?

Příkladem slabých stránek tak může být například:

  • netrpělivost.
  • prokrastinace.
  • tendence brát si na sebe až příliš mnoho práce.
  • nervozita při prezentaci.

Co jsou silné stránky člověka?

Příkladem takovýchto silných stránek může být: Zvídavost, Odvaha, Komunikativnost, Smysl pro humor, Energičnost, Empatie, Flexibilita či Rozhodnost. Silné stránky nám pomáhají využívat či rozvíjet další naše schopnosti a dovednosti ať je to vedení porad, programování, vyjednávání či prezentační dovednosti.

Co rict jako slabe stranky na pohovoru?

Jako slabinu můžete uvést i svou cílevědomost. Ačkoli to zní všelijak, opravdu se to cení. Zeptají-li se vás tak na slabé stránky, klidně se rozmluvte o tom, jak vždy zůstanete u projektu tak dlouho, dokud není dokončen. Můžete klidně uvést i důvody proč to tak je.

Jak se dělá SWOT?

Pro vypracování SWOT analýzy si vytvořte jednoduchou tabulku rozdělenou do čtyř oddílů – dva řádky a dva sloupce. Můžete pracovat digitálně nebo klidně jen na papíře. Do levé horní části patří silné stránky vaší firmy a pod ně příležitosti. Do pravé horní části náleží slabé stránky a pod ně hrozby.

Jak najít své silné stránky?

Najdi své silné stránky skrze program Red Bull Wingfinder. Výzkumy ukazují, že svůj výkon v práci nadhodnocujeme o 20 až 30 %. Tomuto fenoménu se říká ,self-enhancement bias'. Dále si také často přisuzujeme vlastní zásluhy na věcech, na kterých nemáme větší přičinění.

Jaké silné stránky říct na pohovoru?

Silné stránky: nevymýšlejte si vlastnosti, které nemáte. Personalista během doplňujících dotazů případnou lež odhalí. Uveďte 3 – 5 silných stránek, které přímo souvisejí s pozicí, o kterou se ucházíte (důslednost, trpělivost, komunikativnost…).

Kdy přijít na pohovor?

Ideální je přijít 10 minut před plánovaným termínem pohovoru. Budete mít dostatek času, abyste si zvykli na nové prostředí a seznámili se s firemní kulturou. Pokud jste v sídle dané společnosti ještě nikdy nebyli, naplánujte si cestu den předem. Neponechávejte nic náhodě.

Jak se popsat na pohovoru?

Co chce ale personalista na pohovoru zjistit je:

  1. Vaše relevantní vzdělání a profesní zkušenosti.
  2. Klíčové dovednosti a znalosti, které máte a přímo se vztahují k této příležitosti.
  3. Co hledáte ve své nové roli a čím Vás právě tato nabídka oslovila.

Jak odpovedet na slabe stranky?

  1. Jak mluvit o svých slabých stránkách?
  2. Běžné slabé stránky, které byste neměli zmiňovat.
  3. Příklady slabých stránek, které byste neměli zmiňovat.
  4. Upravte svou odpověď dle pozice, na kterou se hlásíte.
  5. Buďte upřímní o svých slabých stránkách, ale postavte je do pozitivního světla.
  6. Buďte konkrétní a uvádějte příklady.

Jak dlouho má trvat pohovor?

Jak dlouho trvá pracovní pohovor

Pracovní pohovor s personalistou trvá většinou 60 minut. Stejně tak i s potenciálním manažerem. Jak personalista, tak i manažer mají seznam otázek, na které se vás chtějí zeptat. Vy máte své otázky, které jste si udělali v rámci své přípravy.

Co jsou příležitosti?

Příležitosti představují externí skutečnosti, které mohou firmě přinést úspěch, pokud je dokáže identifikovat a správně využít. Patří sem například technologický vývoj, nenaplněné potřeby zákazníků, módní trendy, daňové úlevy, či oborové standardy.

Co je to Gallup?

Společnost Gallup vytvořila testy s názvem ,,Strengthsfinder” – hledání silných stránek. V dnešní době se kurzy dají objednat online i v českém jazyce, ale výsledky jsou stále v angličtině. Výsledky nám ukážou, které jsou naše nejsilnější (dominantní) talenty, ale také ty podpůrné a slabé.

Co neříkat při pohovoru?

  • 5 nejčastějších chyb v komunikaci uchazeče o zaměstnání
  • 1/ Neznají firmu, kam se hlásí
  • 2/ Chybějící motivace.
  • 3/ Stěžování si na bývalé kolegy/vedoucí/náplň práce.
  • 4/ Výše mzdy v hlavní roli.
  • 5/ Bez otázek na pohovoru.

Na co se neptat na pohovoru?

Na co se neptat v první fázi pracovního pohovoru? Není vhodné se ptát na otázky týkající se délky dovolené, výše platu, firemních benefitů. Pokud se dostanete do užšího kola výběru, na tyto otázky budete tázáni.

Co je to SWOT?

SWOT je zkratka z anglického originálu, kde S = Strengths (Silné stránky), W = Weaknesses (Slabé stránky), O = Opportunities (Příležitosti), T = Threats (Hrozby). SWOT je tedy zkratkou pro vnitřní silné a slabé stránky organizace a příležitosti a hrozby z vnějšího prostředí organizace.

Jak zjistit na co mám talent?

Na internetu najdeš plno testů, které tvrdí, že ti pomůžou tvůj talent odhalit. Stejně jako další zaručené tipy, tak i testy na talent a nadání stojí z velké míry za prd. Najdou se však i světlé výjimky. Talentové testy, které používá psychologická poradna nebo testy od Gallupu ti mohou ukázat, na co se máš soustředit.

Jak poznat že pohovor šel dobře?

Blogy

  1. Pohovor trval déle, než jste očekávali. …
  2. Pohovor proběhl formou konverzace, nejednalo se pouze o odpovědi na dotazy. …
  3. Bylo vám řečeno, jaké by byly VAŠE úkoly v této roli. …
  4. Reakce manažera. …
  5. Zaujala Vás nejen role, ale i společnost jako taková …
  6. Dostali jste odpovědi na všechny Vaše otázky.

Na co se nesmí ptát na pracovním pohovoru?

sexuální orientace, náboženství, rasa, politika

Personalista nesmí při pracovním pohovoru zjišťovat, jakou máte sexuální orientaci, zda věříte v Boha a jste členem nějaké církve, stejně tak se nesmí ptát na politické názory, členství v politické straně nebo odborech. Tyto dotazy nemají nic společného s vaší prací.

Na co se zaměstnavatel nesmí ptát?

sexuální orientace, náboženství, rasa, politika

Personalista nesmí při pracovním pohovoru zjišťovat, jakou máte sexuální orientaci, zda věříte v Boha a jste členem nějaké církve, stejně tak se nesmí ptát na politické názory, členství v politické straně nebo odborech. Tyto dotazy nemají nic společného s vaší prací.

Co je to talent?

Talent je rozvinutá úroveň schopností. Jde o schopnost zvládat určitou činnost lépe než průměrně disponovaní lidé. Různí lidé mají talent v odlišných oblastech. Lze proto rozlišovat matematický talent, hudební talent, manuální talent – mimořádnou zručnost – např.

Co si zaměstnavatel nesmí dovolit?

Zaměstnanec mimo jiné nesmí : požívat alkoholické nápoje a zneužívat jiné návykové látky na pracovišti a v pracovní době ani mimo pracoviště vstupovat pod jejich vlivem na pracoviště zaměstnavatele, kouřit na pracovištích a v jiných prostorách, kde jsou účinkům kouření vystaveni také nekuřáci.

Co nesmí zaměstnavatel?

zaměstnavatel nesmí při výběru zaměstnanců vyžadovat informace týkající se národnosti, rasového nebo etnického původu, politických postojů, členství v odborových organizacích, náboženství, filozofického přesvědčení, sexuální orientace, není-li jejich vyžadování v souladu se zvláštním právním předpisem (§ 12 odst.

Na co se při pohovoru zeptat?

Všeobecné otázky během pohovoru

  • Jaký druh zaměstnání byste upřednostnili, kdyby vám nezáleželo na výdělku?
  • Upřednostňujete práci v týmu nebo individuální práci?
  • S jakými lidmi nechcete pracovat?
  • Co vás motivuje?
  • Překáží vám cestování?
  • Ucházeli jste se o jinou pozici? …
  • Jaké máte kariérní plány?

Co to je genialita?

Je to tak mimořádná míra určitého talentu, že vysoce převyšuje všechny ostatní a vede k vytvoření mimořádných výkonů. Slovo génius původně ve starém Římě označovalo ochranné božstvo, později strážného ducha.