Co dělat, když vám pošta stále doručuje zásilky na špatnou adresu?

Jak na to…osobně na kterékoliv poště prostřednictvím tiskopisu Žádost – opatření adresáta (pdf, 161kB), nebo.vámi zmocněná osoba může požádat o změnu na kterékoliv poště prostřednictvím tiskopisu Žádost o změnu místa dodání (dosílka).

Co když mi pošta nezastihne doma?

Pokud to zásilka umožňuje, prodloužíme její uložení. Nezastihli jsme vás doma? Pokud jsme vás nezastihli doma a zásilka je uložena na poště, můžete si dobu uložení prodloužit na jeden měsíc. Službu poskytujeme zdarma.

Co dělat, když vám pošta stále doručuje zásilky na špatnou adresu?

Co se stane když přijde balík a nejsem doma?

Co když nebudu při doručování doma? Nevadí, Balík Do ruky může za vás převzít soused nebo vám jej uložíme na nejbližší pobočku. V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu.

Jak podat stížnost na Českou poštu?

Nejste-li spokojen se službami České pošty, s.p. a chcete-li podat reklamaci či stížnost, obraťte se: v případě REKLAMACE na kteroukoli pobočku České pošty, kde s Vámi naši zaměstnanci projednají způsob vyřízení reklamace v souladu s Poštovními podmínkami.

Jak převzetí doporučeného dopisu jinou osobou?

Sousedi, příbuzní nebo jiná pověřená osoba, kterou na poště zmocníte, mohou vyzvedávat všechny vaše zásilky včetně těch, které jsou určeny do vlastních rukou. „Stačí na kterékoliv pobočce České pošty požádat o vydání průkazu příjemce, a to pomocí tiskopisu Žádost o vydání průkazu příjemce.

Jak dlouho je zásilka uložena na poště?

Nezastihli jsme Vašeho adresáta, protože byl na dovolené? Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní nebo jako odesílatel můžete sám prodloužením úložní doby na 15 dní zvýšit pravděpodobnost, že si adresát balík vyzvedne.

Co znamená adresát nezastižen?

"Adresát nezastižen," stojí na lístku, který jste vyndali ze své schránky. Vy jste přitom v uvedeném čase doma bezpečně byli a je vám jasné, že se příslušný doručovatel prostě nechtěl příliš namáhat a na váš zvonek ani nezazvonil.

Jak dlouho je doporučený dopis na poště?

Na poště je zásilka standardně uložena 15 dní. Odesílatel však může požádat o zkrácení na 10 dní. Tato základní poštovní služba je osvobozena od DPH. O dalších doplňkových službách a příplatcích se můžete informovat v kompletním ceníku služeb České pošty nebo na každé poště.

Kdy se zásilka považuje za doručenou?

Po uplynutí lhůty 10 dnů se písemnost považuje za doručenou. Při doručování do vlastních rukou se po uplynutí desetidenní úložní doby písemnost nevrací soudu nebo správnímu orgánu, ale je vhozena do vaší schránky.

Jak se dovolat na čelní poštu?

Obecné informace o poštovních službách poskytovaných Českou poštou, s.p., jsou Vám k dispozici na telefonní lince 840 111 244. Linka je zpoplatněna tarifem (pevná linka – 1,33 Kč; O2 – 4,62 Kč; T-Mobile – 4,03 Kč; Vodafone – 4,62 Kč) bez DPH za minutu.

Jak podat reklamaci na poště?

přes aplikaci “Sledovat zásilku“ na webu České pošty, s.p. se po vyplnění podacího čísla zásilky objeví možnost reklamovat (tlačítko „Reklamovat zásilku“) přes mobilní aplikace Pošta Online, kde v detailu zásilky v záložce "Možnosti" zvolíte možnost "Reklamace"

Jak vyzvednutí zásilky na poště bez lístku?

Nyní můžete většinu balíků bez dobírky převzít od doručovatele bezkontaktně, díky kódu z SMS nebo e-mailu. K vyzvednutí zásilky vám stačí kód z SMS nebo e-mailu. Není tak třeba prokazovat totožnost. Balík za vás může převzít kdokoliv, komu kód předáte.

Co potřebuji k vyzvednutí zásilky?

Vyzvednutí balíkové zásilky

Po uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu. Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.

Co potřebuji k vyzvednutí balíku na poště?

U přepážky stačí sdělit šestimístný kód pro vyzvednutí spolu se jménem (názvem) adresáta nebo číslem zásilky. Odpadá nutnost předkládat průkaz totožnosti, plnou moc či podepisovat doklad o převzetí.

Kdo muze vyzvednout zasilku?

Ano, můžete vyzvednout zásilku pro člena rodiny, přítele nebo známého. K tomu budete potřebovat znát pouze PIN, který dorazí příjemci zásilky v e-mailu nebo sms.

Co kdyz mě kuryr nezastihne?

Při druhém pokusu o doručení obdržíte informativní SMS a email. Nastane-li situace, že vás ani napodruhé PPL kurýr nezastihne, obdržíte informativní email a zásilka bude uložena na depu (max. 7 dní). Na základě vaší žádosti pak proběhne další pokus o doručení.

Kdy se považuje zásilka za doručenou?

Po uplynutí lhůty 10 dnů se písemnost považuje za doručenou. Při doručování do vlastních rukou se po uplynutí desetidenní úložní doby písemnost nevrací soudu nebo správnímu orgánu, ale je vhozena do vaší schránky.

Jak funguje fikce doručení?

Fikce doručení Po uložení zásilky je adresát upozorněn, že si má písemnost vyzvednout ve lhůtě deseti dnů a současně získá i informace, kde a kdy přesně lze zásilku získat a co se stane, pokud tak neučiní. Po uplynutí této doby se zpravidla vhazuje zásilka do schránky (pokud to správní orgán nevyloučil).

Co znamená předpoklad fikce doručení?

Fikce doručení znamená, že písemnost se považuje za doručenou desátým dnem ode dne, kdy byla zásilka připravena k vyzvednutí, i když si adresát písemnost nevyzvedl. Tím je podle zákona doručena. V důsledku toho lze například celé řízení, ke kterému pošta vyzývala, provést v nepřítomnosti obviněného z přestupku.

Jak zjistím že mám zasilku na celnici?

Stačí vyplnit webový formulář na www.postaonline.cz/celni-rizeni a předat nám tak informace o Vaší zásilce (zboží, dárek). Informace o průběhu celního odbavení vaší zásilky získáte na zákaznické lince České pošty +420 954 222 000.

Jak dlouho trvá celni řízení?

Délka celního řízení není zákonem stanovena. Celní řízení trvá v průměru 30 – 60 minut Za předpokladu, že se v rámci tohoto řízení vyskytnou důvodné pochybnosti o správnosti deklarovaných údajů, zahájí celní úřad tzv. ověřování údajů uvedených v celním prohlášení, včetně možné fyzické kontroly obsahu zásilky.

Jak dlouho trvá reklamace na poště?

Předložení zásilky později může mít vliv na posouzení odpovědnosti za škodu. Lhůta pro vyřízení reklamace poškození je 15 dnů od uplatnění nároku na náhradu škody, tedy od doby kdy adresát, popřípadě odesílatel vyčíslí škodu na obsahu.

Jak reklamovat zasilku?

přes aplikaci “Sledovat zásilku“ na webu České pošty, s.p. se po vyplnění podacího čísla zásilky objeví možnost reklamovat (tlačítko „Reklamovat zásilku“) přes mobilní aplikace Pošta Online, kde v detailu zásilky v záložce "Možnosti" zvolíte možnost "Reklamace"

Jak vyzvednout cizi zasilku že z-BOXu?

Co k vyzvednutí zásilky potřebujete? Jakmile budete u Z-BOXu, zapněte mobilní aplikaci Zásilkovma, která se automaticky spáruje se Z-BOXem pomocí Bluetooth a sama Vás navede. Pak už jen stačí jedno kliknutí a Z-BOX otevře příslušnou schránku s Vaší zásilkou.

Jak vyzvednutí balíku na poště bez lístku?

Nyní můžete většinu balíků bez dobírky převzít od doručovatele bezkontaktně, díky kódu z SMS nebo e-mailu. K vyzvednutí zásilky vám stačí kód z SMS nebo e-mailu. Není tak třeba prokazovat totožnost. Balík za vás může převzít kdokoliv, komu kód předáte.

Co když nejsem doma DHL?

Většina zásilek je doručena do 13:00 hodin. Pokud Vás DHL doma nezastihne a vy jste neurčil/a, kam v takovém případě zásilku doručit, vloží Vám do schránky vzkaz s telefonním číslem, na kterém si můžete dohodnout další doručení.